вторник, 21 юли 2009 г.

Things that happened...


Хм, последната ми публикация е от преди 2 месеца. Съвсем бях забравила да влизам тук. Но влязох и реших да разкажа какво се случи през това време. :)
След уроците по математика и многото изпитвания и контролни в училище, изкарах 5 по математика, а общият ми успех е 5.85. Завърших 7-ми клас. И изпитите ми дойдоха. По БЕЛ имам 5,00, а по математика срамното 3 и нещо. Но ми предстояха и други изпити - тези за НГДЕК. Готвих се много усилено.. Пък и бленувах за тази гимназия от 3 години, нещо ме дърпаше към нея. И както обичам да казвам един цитат на Пауло Куелю: "Когато силно искаш нещо, цялата Вселена ти съдейства, за да постигнеш желанието си." На изпита по литература, който беше подробен преразказ (четат ти го два пъти и излизат, пък каквото си запомнил, запомнил)имам 4.50, а на изпита по история - 5.50. Наистина се гордея със себе си, защото успях и съм приета в НГДЕК! Притеснението и мъките приключиха.. и моята лятна ваканция официално започна. Оттървах се от стария клас и 23-то СОУ, не можех да се понасям с доста кифли, но все пак имах и приятели, пък и тези 7 години наистина ще ги запомня - и с хубаво, и с лошо. Цялата обстановка ще ми липсва. Но наистина имах нужда от разнообразие, от нова среда и хора.
През последно време осъзнах кой ми е истински приятел и кой - не. Но човек се учи. Винаги. Истинските приятели се броят на пръсти. А и доста ми се изхабиха нервите, бях много накърнена и уплашена заради един човек. Но нещата се стабилизираха. И is this love??
Направихме си няколко "тесни" форумни срещи от един метъл сайт. И в момента се събираме определени хора в милата ми Борисова градина. :) Обожавам природата, въпреки че имам фобия от гадните буболечки. :D За съжаление, тази година май ще си седя в София. Беше ми адски неприятно, че пропуснах Калиакра рок феста, но нямаше какво да направя. Нито на планина, нито на море ще ходя. Явно се очертава едно Софийско лято.
Иии да се похваля, че ерата с пропускането на концерти на любими изпълнители ПРИКЛЮЧИ! На 1 октомври ще видя Mr.Big, а на 12 октомври - Таря Турунен. Купих си билети онзи ден. И съм изключително щастлива! Яко куфня ще падне... (sun)

Няма коментари:

Публикуване на коментар