четвъртък, 28 май 2009 г.

Българската природа...



Обичам родината, но не и държавата... Всички знаем какво е днешното положение. И няма смисъл да хабя редове, описвайки го, защото по принцип е по-добре да влагаме енергия в положителни неща, отколкото в отрицателни.
Та... България. Снимката по-горе взех от един български сайт за фотография. Когато натиснах "Пейзаж", пред очите ми се разкри поразителна гледка. След всяка снимка ставах все по-очарована... А и аз обичам да ходя по екскурзии, да снимам и да се разхождам. И наистина много пъти съм се отървавала от натоварената шумна мръсна столица и съм се наслаждавала на убийствено красиви гледки и забележителности.. Нашата страна е обсипана с такива. Просто България е красива. А за такава красота не се намират думи. Природата ни е невероятна.. И трябва да я пазим, преди да са останали само мръсотия, автомобили, хотели.
В момента искам да отида на планина.. Ех, де да си имах селце! Бих била толкова щастлива. Да съм сред природата постоянно и на чист въздух.. При животните. Да пия домашно вино, гледайки залеза.. Звучи прекрасно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар